Lag en innsamling

Du kan lage din egen innsamlingsaksjon

Du kan samle inn penger til ME-fondet på mange ulike måter, enten det er fysisk eller digitalt. De vi lister opp er bare et utvalg. Uansett hvordan du samler inn penger til oss, vil vi gjerne høre om det.
Send en epost til kommunikasjon@me-foreningen.no.

Facebookinnsamling:

Facebook er den enkleste måten du kan organisere en innsamling på. Norges Myalgisk Encefalopati Forening er registrert som mottaker av innsamlingsaksjoner på Facebook, og alt som samles inn går til ME-fondet.

• På PC, gå inn på «Innsamlingsaksjoner», eller «Fundraisers» i menyen. På mobil, må du gå inn på fanen «Om» først.
  • Trykk på «Samle inn penger», eller «Raise money».

Du kan velge å redigere den, eller bruke de automatiske innstillingene. Vi har alternative bilder her, hvis du ikke har et eget bilde.

Innsamlingsplattform

Det er også mulig å bruke en innsamlingsplattform som GofundME, eller Spleis. Norges Myalgisk Encefalopati forening er registrert på Spleis. Hvis du vil at pengene skal gå til ME-fondet, må du skrive det i beskrivelsen, eller navnet på spleisen.

Andre innsamlinger:

Hvis du har lyst til å samle inn penger til ME-fondet på tvers av sosiale medier, eller på arrangementer, kan du organisere betaling her:

Innsamling via styreweb (Mulighet for å betale med VISA / MasterCard / Diners Club / JCB / Maestro / Paypal (5,- i gebyr) og Vipps)

VIPPS #13911

Kontonummer: 1503 32 04334

Tidligere innsamlinger:

Trenger du idé til å lage en innsamlingsaksjon? Her er et knippe tidligere innsamlinger til inspirasjon!

MEsquaden gir HÅP til jul

BURSDAGSINNSAMLING til inntekt for ME-forskning

Lilli-Ann Foss sin bursdagsinnsamling

Vil du lage en større innsamlingsaksjon, og ønsker å samarbeide med ME-fondet? Ta kontakt med fondets leder, Bjørn Getz Wold på xxxxxxx@me-foreningen.no.

Logoen til innsamlingskontrollen
Logo for Me-Forskning