Årsmøte Aust-Agder regionlag

Raet Kystlag

Årsmøtet for Aust-Agder regionlag avholdes tirsdag 7. mars på Raet kystlag. Forslag til saker som ønskes behandlet av årsmøtet må være fylkesstyret i hende 3 uker før årsmøtet.

Kafèmøte Skien

Peppes Pizza i Herkules kjøpesenter Ulefossvegen 32,Skien

Telemark regionlag ønsker velkommen til uformelle samtaler med andre i samme situasjon. Møtene er for både medlemmer og ikke-medlemmer av foreningen. For de som ønsker lunsj, sponser foreningen 125,-. Gleder oss til å møtes!

Årsmøte Oslo og Akershus regionlag

Velferdsetaten Storgata 51,Oslo

Årsmøte i Oslo og Akershus regionlag avholdes torsdag 16. mars 2023 kl 18:00. Sted: Velferdsetaten, Storgata 51, 0182 Oslo (hjørnet av Storgata og Hausmanns gate)   Det blir mulighet til å delta via Zoom. Medlemmer som deltar fysisk, er invitert til en uformell samling med pizza og mineralvann i etterkant av møtet.