Søk støtte til ME-forskning

Knapp – Søke midler fra ME-fondet til biomedisinsk forskning på ME.

Knapp – Søke midler fra ME-fondet til annen forskning basert på en biomedisinsk forståelse av ME.

Knapp – Søke støtte opp til kr 150.000 til utarbeidelse av søknader til andre kilder

Knapp -Søke ME-fondet om godkjenning til å søke midler til forskningsprosjekter i DAM-forskning (godkjent søknad sendes gjennom ME-foreningen)

Knapp -Søke ME-fondet om godkjenning til å søke midler til forskningsprosjekter i DAM Helse, DAM Utvikling, og DAM Ekspress.

Knapp -Søke ME-foreningen om godkjenning til å søke midler til andre typer prosjekter i DAM Helse, DAM Utvikling, og DAM Ekspress.

Knapp – Invitere ME-fondet til prosjektsamarbeid og brukermedvirkning

Årshjul for søknader og behandling

1. januar: Utkast til forskningsskisse til DAM sendes ME-fondet for godkjenning
  2. februar: Forskningsskisse godkjent av ME-fondet sendes digitalt til DAM-forskning
  3. april: Frist for å søke ME-fondet om direkte støtte

Mai: Svar fra DAM-forskning om forskningsskisse er godkjent for full forskningssøknad

1. mai: ME-dagen: Utdeling av støtte fra ME-fondet
  2. juni: Forskningsskisse godkjent av DAM-forskning sendes DAM-forskning som full forskningssøknad.
  3. oktober: Frist for å søke ME-fondet om direkte støtte
  4. november: ME-foreningens fagdag: Utdeling av støtte fra ME-fondet.
Logoen til innsamlingskontrollen
Logo for Me-Forskning